Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:38 am
"Hvis du er i tvivl kan det være jeg skulle give dig et check-up" sagde Angela, lidt mere flirtende end hun havde tænkt sig... well, ikke mere end hun havde tænkt sig, men mere end hun havde tænkt sig at dele.
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:40 am
Fareeha rødmede dybt og pillede genert ved sit hår, "D-det kan da g-godt være det ville være en god ide"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:41 am
Angela bed sig i læben, Fareeha var alt for kær. Hun smilede og nikkede, og deres mad kom!
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:42 am
Fareeha så rødmende ned på sin mad, "D-det ser godt ud"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:43 am
Angela nikkede "jeg håber du kan lide det" sagde hun med et blidt smil
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:46 am
Fareeha nikkede og tog en bid, "Mmh, det smager dejligt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:47 am
Angela smilede og nikkede.... og spiste så selv!
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:48 am
Fareeha så lidt mod hende, "Hvordan smager dit?"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:50 am
"Godt" svarede hun med et blidt smil "men jeg må tilstå jeg kommer her ret ofte"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:50 am
Fareeha smile, "Det forstår jeg godt, her er også hyggeligt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:52 am
Angela smilede "ja" sagde hun og betragtede hende
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:53 am
Fareeha nikkede lidt, "Jeg kunne også forestille mig at komme her tit, hvis jeg boede i nærheden"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:55 am
"Du er her et par uger" sagde hun med et smil "vi kan tage her hen igen.. ja eller alene selvfølgelig, jeg behøver ikke.. uhm"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:56 am
"Nej, jeg vil gerne herhen med dig!" sagde Fareeha hurtigt og rødmede, Angela var bestemt en af de bedste ting ved stedet
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:57 am
Angela smilede lettet... og rødmede svagt "hrm, så synes jeg vi burde gøre det"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:58 am
Fareeha nikkede med et smil, "Ja, det lyder rigtig hyggeligt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:59 am
Angela smilede varmt og nikkede "godt"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:01 am
Fareeha smilede varmt tilbage og drak lidt af sin milkshake
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:02 am
Angela tog også en tår af sin milkshake
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:04 am
Fareeha smilte, "Milkshakes smager nu godt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:06 am
"Det gør de" sagde hun med et smil og så på hende "er jordbær din yndlings?"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:07 am
Fareeha nikkede med et svagt smil, "Ja, det smager sådan lidt friskere"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:10 am
"Yeah" sagde hun med et smil
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:10 am
Fareeha nikkede og drak lidt mere af den, "Kan du bedst lide chokolade?"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:12 am
"Hm" Angela smilede lidt "jeg kan godt lide chokolade... men jeg kan nu også godt lide både jordbær og vanilie.."