Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:32 pm
Fareeha rynkede brynene, ".. det anede jeg ikke"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:34 pm
"Nej." sagde hun utilfreds og rystede på hovedet "Jack lytter til de forkerte mennesker."
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:36 pm
Fareeha rynkede brynene, "Huh .. han virker ellers så klog"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:38 pm
"Var han også, nu bekymre hans sig mere om rygte end folks helbred." sagde hun med en fnys.
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:38 pm
Fareeha rynkede brynene, "Det lyder ikke som Jack"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:39 pm
"Nej. Det gør det ikke." sagde hun utilfreds og stoppede foran cafeen.
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:40 pm
Fareeha rynkede brynene og steg tænktsomt ud af bilen
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:41 pm
Angela steg ud og så mod hende.. hun sukkede blidt "undskyld, det var ikke for at læsse alle mine problemer med arbejdet over på dig.." sagde hun undskyldende
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:43 pm
Fareeha smilte beroligende, "Det gør ikke noget, jeg vil gerne høre om det"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Man Apr 17, 2017 10:43 pm
Angela smilede lidt og nikkede.. de kom ind på cafeen!
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 12:55 am
Fareeha så sig om, "Her er hyggeligt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 12:56 am
"Godt" sagde Angela lidt lettet over Fareeha kunne lide det
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 12:57 am
Fareeha smilte til hende, "Hvor skal vi sidde?" spurgte hun og så sig om
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:01 am
Angela smilede "der er et bord her over med god udsigt" sagde hun............... og førte dem sådan lidt om bagved hvor man sad lidt mere privat......... men der var også en smuk udsigt til et springvand!
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:03 am
Fareeha så på bordet og springvandet og smilte, "Ja, her er pænt" sagde hun og tog plads
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:03 am
Angela satte sig også med et smil og en servitrice kom hen til dem
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:05 am
Fareeha smilte høfligt og bestilte en kyllingesandwich samt en milkshake med jordbær
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:06 am
Angela bestilte.... en med laks! Og en chokolademilkshake.
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:07 am
Fareeha smilte til hende, "Det lyder også godt"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:09 am
Angela smilede "det er det" sagde hun og betragtede hende "nå, fortæl mig om det du laver"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:10 am
Fareeha smilte lidt genert, "Jeg ved ikke, hvad der er at fortælle ... jeg bruger meget tid på træning, uhm .."
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:12 am
Angela smilede og så interesseret på hende imens hun talte
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:32 am
Fareeha kørte en hånd gennem sit hår, "Uhm .. og så har jeg været afsted et par gange, men ikke så meget endnu ... der var en episode med nogle omnics sidste år"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:33 am
Angela nikkede og så undersøgende på hende "du er sund og rask?"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 1:37 am
Fareeha smilte lidt og nikkede, "Det håber jeg da" sagde hun