Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:13 am
Fareeha smilede lidt og nikkede, "De smager også godt"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:14 am
"Ja... nogle gange vil man have noget frisk som jordbær, men nogle gange vil jeg også bare drukne mig i chokolade" grinede hun blidt
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:16 am
Fareeha kom til at grine lidt og nikkede, "Ah ja, jeg kender godt de dage"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:17 am
"Godt" sagde Angela lidt lettet og smilede forlegent "andet havde været pinligt.."
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:18 am
Fareeha grinte lidt og nikkede, "Nej, bare rolig .. jeg tror alle har det sådan en gang imellem"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:20 am
Angela smilede varmt og nikkede "så hvad er dine planer for de næste par uger? Jeg går ud fra du vil bruge så meget tid som muligt med Ana?"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:22 am
Fareeha tøvede lidt og rødmede, hun ville også bruge tid med Angela, "Uhm .. jeg skal selvfølgelig bruge ti med mor, men .. uhm .. jeg tænkte også jeg ville få snakket med de andre jeg kender fra basen"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:23 am
Angela nikkede med et smil "ah ja... du har jo heller ikke set folk længe.."
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:24 am
Fareeha nikkede, "Præcist" sagde hun og smilte lidt
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:24 am
Angela smilede varmt og nikkede
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 2:27 am
Fareeha sukkede, "Det er lidt underligt, at det er så længe siden"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:01 am
"Det er det" sagde Angela og så ned af hende..
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:03 am
Fareeha rødmede lidt og smilede, "Jeg ved slet ikke, om folk kan huske mig"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:04 am
"Ah det tror jeg nok de kan" sagde hun med et blidt smil "jeg husker at alle var meget glade for dig"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:05 am
Fareeha rødmede lidt, "Det håber jeg de kan"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:06 am
"Reinhardt kan bestemt" sagde hun med et varmt smil
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:07 am
Fareeha smilte varmt, "Det er også længe siden jeg har set ham"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:08 am
"Han spørg altid Ana om hvordan du har det" sagde hun
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:10 am
Fareeha smilte lidt rørt, "Aw, gør han det?"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:10 am
"Ja det gør han" sagde hun med et smil
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:12 am
Fareeha kunne ikke lade være med at smile, "Han er nu sød"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:13 am
Angela smilede blidt og nikkede "det er han"
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:14 am
Fareeha nikkede lidt, "Hvordan har han det?"
Mercy
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:14 am
"Ah han har det godt... passer ikke på sig selv, men det er ikke noget nyt... og indtil videre har det da også virket for ham" sagde hun
Pharah
Emne: Sv: Er Gabriel her? - Angela Tirs Apr 18, 2017 3:16 am