Hey Angela ... - Angela
Forfatter Besked Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Hey Angela ... - Angela Ons Apr 19, 2017 11:55 pm Genji bankede lidt tøvende på døren til infirmeriet og stak hovedet ind, "Angela? Er du her?" spurgte han
Synes godt om Synes ikke godt om
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Ons Apr 19, 2017 11:56 pm Angela så op og smilede "ah Genji" sagde hun med nikkede "ja kom indenfor"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Ons Apr 19, 2017 11:58 pm Genji trådte ind og rynkede brynene, "Ville vi kunne veksle et par ord .. privat?" spurgte han og så sig om, "Jeg har brug for en tjeneste af en noget .. semsitiv karakter"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Ons Apr 19, 2017 11:59 pm Angela blinkede med øjnene og nikkede alvorligt "selvfølgelig Genji. Luk døren, vi er alene."
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 12:01 am Genji trådte ind og lukkede døren bag sig, så gik han tøvende hen til hende .. han sukkede og rynkede brynene, "Jeg ville fortrække, hvis du kunne, uhm .. holde det her lidt diskret?"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 12:01 am "Selvfølgelig" sagde Angela alvorligt "jeg er en læge"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 12:04 am Genji sukkede og rynkede brynene, ".. det er sådan set ikke mig, det drejer sig om .." han tøvede og prøvede at finde ud af, hvor han skulle starte, ".. Blackwatch har en fange, jeg gerne vil have du tager et kig på, jeg tror ikke det er noget alvorligt, han væltede sin stol ..."
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 3:44 pm Angela blinkede med øjnene "javel?" sagde hun tøvende
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:41 pm Genji tøvede og sukkede svagt, "...McCree har hentet Hanzo ind" sagde han og følte et underligt stik i brystet, ved at sige hans navn
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:41 pm Angela blinkede med øjnene og så chokeret på ham "din bror?"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:45 pm Genji sank en klump og nikkede, "Ja" sagde han i så neutralt et tone han kunne
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:45 pm Angela så bekymret på ham "Hvordan har du det?"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:47 pm Genji rynkede brynene, "Fint"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:48 pm Angela så ikke overbevist på ham... "hvad gør han her?"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:49 pm Genji tøvede og rynkede brynene, ".. så vidt jeg kan forstå, syntes McCree og Sombra, at det skulle være op til mig, hvad vi gjorde med ham"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:50 pm Angela nikkede langsomt "og hvad har du tænkt dig at gøre med ham?"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:52 pm Genji sukkede og tog sig til hovedet, "... det ved jeg ikke"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:53 pm Angela så på ham og hentede ham et glas vand.
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:55 pm Genji så lidt forvirret på hende, "huh?"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:57 pm "Drik lidt." sagde hun alvorligt.
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:58 pm Genji tøvede og tog så imod glesset og tog en tår, ".. Jeg har det fint, Angela"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 4:59 pm Angela lagde en hånd på hans skulder og satte sig ved siden af ham...
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 5:00 pm Genji sank en klump og drak noget mere vand, "..."
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 5:01 pm Angela strøg ham lidt ned af ryggen...
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 5:03 pm Genji rynkede brynene og trak vejret lidt usikkert, "Jeg har det fint ..."
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela
Hey Angela ... - Angela