Hey Angela ... - Angela
Forfatter Besked Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:42 pm Genji rynkede brynene mere, "... Jeg vil have han fortryder" sagde han med et frustreret suk
Synes godt om Synes ikke godt om
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:43 pm "..." Angela nikkede langsomt og strøg ham ned af ryggen "også jeg"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:45 pm Genji kom til at smile lidt og nikkede, så sukkede han tungt, "Men udover det? .. så ved jeg det ikke"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:46 pm Angela sukkede blidt og nikkede "måske han skal have lidt tid"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:48 pm Genji fnøs vredt, "I doubt it"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:49 pm
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:51 pm Genji sukkede og rystede sit hovede lidt, for at klare tankerne, "Hrm .. men nu har han brug for at nogen kigger på hans arme"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:55 pm "Det skal jeg gøre" sagde hun og nikkede.
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:56 pm Genji nikkede og smilede svagt til hende, "Tak Angela"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:57 pm Angela smilede til ham "kom til mig hvis du har brug for noget, hvad som helst"
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:59 pm Genji smilte lidt, "Tak, det er godt jeg har dig"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 6:59 pm Angela smilede varmt og nikkede
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:01 pm Genji rejste sig, "Kan du kigge på ham nu?"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:01 pm "Ja." Angela rejste sig og satte sit hår i en hestehale "jeg har tid."
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:12 pm Genji nikkede til hende, "Tak, skal jeg vise dig der ned?"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:14 pm Angela nikkede og tog sine ting.
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:16 pm Genji begyndte at gå mod cellerne og holdt sit ansigt neutralt
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:17 pm
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:19 pm De kom ned til cellen! Genji stød lidt usikkert foran døren, "Det er her"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:21 pm Mercy nikkede og gik ind.
Hanzo
Agent navn : HanzoFulde navn : Hanzo ShimadaAlder : 30 årAfdeling : Shimada klanen Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:22 pm Hanzo så mod døren!.. hvor en blond kvinde stod. Han skævede mod Genji bag hende og mærkede klumpen i halsen og så tilbage på Mercy............. hun var køn. Hans øjne blev smalle og han så mod Genji igen. Selvfølgelig.
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:23 pm Genji trådte ind bag Angela og skulede utilfredst til Hanzo, "Jeg tror han er kommet til skade med sin arm"
Mercy
Agent navn : MercyFulde navn : Angela ZieglerAlder : 30 årAfdeling : Overwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:26 pm Angela nikkede. "Goddag Hanzo. Mit navn er Doctor Ziegler. Jeg er her for at kigge på din skader" sagde hun og smilede venligt inden hun gik hen og undersøgte ham uden at slippe ham fri.
Hanzo
Agent navn : HanzoFulde navn : Hanzo ShimadaAlder : 30 årAfdeling : Shimada klanen Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:26 pm Hanzo brummede og skulede mod Genji
Genji
Agent navn : GenjiFulde navn : Genji ShimadaAlder : 28 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela Tors Apr 20, 2017 7:28 pm Genji skulede tilbage til Hanzo, "Du er selv ude om det" sagde han og krydsede armene
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hey Angela ... - Angela
Hey Angela ... - Angela