| Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 4:50 am | |
| Genji sukkede svagt, "Det tror jeg desværre ikke du kan" | |
|
| |
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:01 am | |
| Angela nikkede og så bekymret på ham.. | |
|
| |
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:02 am | |
| Genji sukkede lidt, "Men ellers tak" | |
|
| |
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:04 am | |
| Angela nikkede lidt "lad mig vide hvis det ændre sig" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:05 am | |
| Genji nikkede, "Det skal jeg nok" forsikrede han | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:06 am | |
| Angela nikkede og så på ham.. | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:08 am | |
| Genji smilede svagt til hende | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:10 am | |
| "Du burde tale med ham" sagde hun "fortæl ham hvordan du har det" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:12 am | |
| Genji sukkede, ".. det syntes jeg, at jeg har prøvet" | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:12 am | |
| "Virkelig?" spurgte hun og så undersøgende på ham "har du fået closure?" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:14 am | |
| Genji sukkede svagt, ".. nej" | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:17 am | |
| "Det burde du måske" sagde hun alvorligt "det er ikke sikkert han får lov til at blive her for evigt Genji.." | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:18 am | |
| Genji sukkede tungt og nikkede, ".. Jeg ved det godt" | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:19 am | |
| Angela nikkede... "det ved jeg godt... bare... ja" hun smilede prøvende "bare sig til hvis jeg kan gøre noget" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:21 am | |
| Genji nikkede, "Det skal jeg nok" sagde han og smilte svagt til hende | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:22 am | |
| "Godt" sagde Angela alvorligt | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:24 am | |
| Genji nikkede, "Tak" sagde han oprigtigt | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:24 am | |
| "Altid" forsikrede hun med et varmt smil | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:28 am | |
| Genji smilte svagt tilbage | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:30 am | |
| Angela smilede beroligende! | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:33 am | |
| Genji smilte lidt til hende, "Jeg er glad for du er her" | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:34 am | |
| Angela blinkede med øjnene og smilede blidt "jeg er også glad for at du er her" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:35 am | |
| Genji smilte svagt til hende, "Godt" | |
|
| |
Mercy
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:36 am | |
| Angela gengældte smilet "vi finder ud af det hele" | |
|
| |
Genji
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 5:38 am | |
| Genji nikkede lidt, "Ja, det gør vi" sagde han med et håb han ikke helt følte | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela | |
| |
|
| |
| Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela | |
|