Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:18 am
"Det kunne jeg forstå" sagde hun og så på ham ".. hvad sagde han?"
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:20 am
Genji sukkede og så til siden, ".. Han sagde at han ville have taget en kugle for mig"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:20 am
"..." Angela rynkede brynene "aha...?"
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:22 am
Genji nikkede lidt irriteret, "Det var også, hvad jeg sagde .. og så sagde han at det var noget andet"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:23 am
"..." Angela sukkede blidt "så.. han sagde han ville tage en kugle for dig?"
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:25 am
Genji nikkede og rynkede irriteret brynene, "Ja"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:25 am
"... ja så" sagde hun
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:27 am
Genji nikkede lidt og sukkede frustreret, ".. og så sagde han, at jeg ikke tog klanene seriøst, og jeg sagde at jeg tog os seriøst og han sagde at det gjorde jeg ikke .. og så gik jeg"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:34 am
Angela nikkede langsomt...
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:36 am
Genji sukkede frustreret, ".. og så har vi ikke snakket siden"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:38 am
"Nej..." Angela rynkede brynene "så han påstår at ville dø for dig?"
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:39 am
Genji nikkede med et svagt suk, ".. ja"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:40 am
"Efter at han selv forsøgte at slå dig ihjel?" spurgte hun
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:43 am
Genji sukkede svagt og tøvede, "... sådan er Hanzo"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:45 am
Angela sukkede svagt "han lyder ikke nemt at elske"
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:46 am
Genji sukkede svagt og tøvede, ".. Ikke altid" sagde han og kørte en hånd gennem sit hår
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:49 am
Angela strøg ham lidt på ryggen med et bekymret udtryk...
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:50 am
Genji sukkede tungt, "... Men endnu sværre ikke at elske"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:50 am
Angela nikkede alvorligt... og sukkede blidt "skal jeg tale med ham?"
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:52 am
Genji så lidt bekymret på hende, "Hvad vil du tale med ham om?"
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:55 am
"Tja... jeg er allerede blevet sat til at lave en psykologisk eksamen" sagde hun tøvende "snakke lidt med ham... om ham, dig, jeres klan?"
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:57 am
Genji tøvede og rynkede brynene, "... det kunne vel ikke skade" sagde han usikkert
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:57 am
Angela nikkede lidt og betragtede ham
Genji
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:58 am
Genji sukkede svagt og nikkede
Mercy
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela Fre Apr 28, 2017 12:59 am
Angela så bekymret på ham "sig til hvis jeg kan gøre noget"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela
Så .. hvad, dig og hende den søde, brunhårede? - Angela