Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:04 am
Lena tøvede lidt og rynkede brynene, "Skulle du det?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:05 am
Widowmaker så koldt på hende "dit skuespil køber dig ingenting."
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:07 am
Lena blinkede forvirret, "Skuespil?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:08 am
Widowmaker så koldt på hende "sende den søde, hjælpsomme pige ind med tæpper og bamser. Er det meningen jeg skal åbne op til dig? I en ynkelige." sagde hun.
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:09 am
Lena rynkede brynene og så en lille smule såret ud, "... det var bare, hvis det nu hjalp" sagde hun, ".. Jeg kan også godt hente noget andet?"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:10 am
Widowmaker så ondt på hende "jeg vil ikke have noget af jer."
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:12 am
"Oh" sagde Lena og nikkede tøvende, "Uhm .. jeg lader dem blive her nede, bare hvis nu du skulle skifte mening .."
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:13 am
"Gør hvad du vil." sagde hun
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:15 am
Lena nikkede lidt og så undersøgende på hende, "Uhm ... det var altså ikke, for at få dig til at sige ting .."
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:15 am
"Hvorfor så?" spurgte hun skarpt
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:21 am
Lena tøvede lidt forvirret, ".. du virkede trist"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:22 am
"Hvorfor er jeg her?" spurgte hun
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:24 am
Lena tøvede og rynkede brynene, "Uhm .. jeg tror det er noget med at holde dig sikker"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:25 am
Widowmaker fnøs "prøv igen"
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:26 am
Lena nikkede lidt og så tænksom ud, "Jo, det sagde Jack altså ..."
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:27 am
"Så lyver de for dig." sagde hun "eller mig."
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:29 am
Lena tøvede og rynkede brynene lidt, "... eller, uhm .. måske er det begge ting?"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:30 am
"..." Widowmaker fnøs og så væk "jeg burde ikke tale med dig."
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:32 am
Lena tøvede lidt, ".. Hvorfor ikke?"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:32 am
"Fordi du vil snyde mig." sagde hun køligt og så op i loftet "..." tålmodighed.
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:34 am
Lena så forvirret på hende, "Hvad vil jeg snyde dig til?"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:35 am
"Oplysninger." sagde hun køligt og så frem for sig
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:37 am
Lena blinkede, "Oh, om hvad?" spurgte hun nysgerrigt
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 2:38 am