Træning - Widowmaker
Forfatter Besked Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 4:48 am Gabriel havde brugt den forrige aften, på at sikkerhedtjekke træningsbanene og gøre alt klar, så Amélie kunne træne. Der var ingen våben inde for række vidde, ud over det ene hun ville få udleveret, og samtlige udgange var låst og sikret, kun kombinationen af hans personlige kode og stemme, vile kunne få den op. Der var heller ikke andre potentielle ofre til stede på træningsbanen, tilgengæld havde han sat betroede mænd til at holde vagt ved dørene. Nu, efter at have tjekket det hele efter en sidtste gang, havde han hentet Amélie i hendes celle og eskorteret hende op og ind på området. Med alvorlig mine lukkede og låste han døren efter dem, før han fandt en sniperriffel frem, "Mine kilder informere mig om, at dette er den type våben du bruger?"
Synes godt om Synes ikke godt om
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 4:54 am Widowmaker der havde gået lydløst og udtryksløst med Gabriel, smilede nu for første gang da hun så våbnet. Hun nikkede dog blot og rakte ikke ud efter det uden tilladelse.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 4:58 am Gabriel nikkede tilfredst, "Godt" sagde han og trykkede på en knap, der løsnede hendes lænker, så rakte han hende våbnet, "Jeg går ikke ud fra, at det er nødvendigt at informere dig om, hvor uklogt et flugtforsøg nu ville være?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 4:58 am Widowmaker rystede kort på hovedet og tog imod våbnet og vejede det i hånden.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:00 am Gabriel nikkede, "Godt sagde han" og så hende lidt an
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:01 am Widowmaker så kort på ham og vendte sig alt sin opmærksomhed imod våbnet. Hun løftede den, tog sigte og skød!
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:02 am Gabriel holdt øje med hende imens, "Hm .. nu håber jeg ikke Jesse pressede dig for meget, til at deltage?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:03 am Widowmaker fnøs "jeg klare mig." svarede hun og skød igen!.. De ramte begge to og hun smilede tilfreds.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:05 am Gabriel smilte svagt, "Imponerende"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:06 am "Tak." svarede Widowmaker og gik længere væk, tog sigte og skød. Hun affyrede prøvende hurtigere og langsommere og andre fancy sniper stuff!
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:08 am Gabriel så på hende imens, "Hm, du er god"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:09 am Widowmaker vendte blikket imod ham "det er jeg."
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:10 am Gabriel nikkede og betragtede hende tænktsomt, "Kan du lide det?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:11 am "Ja." sagde hun og tog sigte og skød igen.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:12 am Gabriel nikkede eftertænktsomt
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:13 am Widowmaker rakte ud efter sin gribekrog, kun for at huske den ikke var der... hun lavede en utilfreds lyd og skød igen.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:14 am Gabriel lagde hovedet på skrå, "Mangler du noget?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:14 am "Min gribeklog." svarede hun og skød.
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:15 am Gabriel nikkede lidt, "Hvad bruger du den til?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:17 am "Et komme fra sted til sted" sagde hun "finde den bedste vinkel at skyde fra. Jeg øver mig dagligt i at skyde på hovedet."
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:19 am Gabriel nikkede og brummede, "Praktisk"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:20 am "Oui." sagde hun og fortsatte med at øve!
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:21 am Gabriel så tænktsomt på hende, "Har du været i rigtig kamp?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:23 am "Jeg har været på ..." hun tøvede... det var klassificeret information. Hun skulede kort til ham og skød i stilhed e.e
Commander Reyes
Agent navn : ReyesFulde navn : Gabriel ReyesAlder : 49Afdeling : Bkackwatch Emne: Sv: Træning - Widowmaker Tors Apr 27, 2017 5:27 am Gabriel smilte svagt, "Du kan møjes med at fortælle det overordnede, ingen navne eller følsomme oplysninger"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Træning - Widowmaker
Træning - Widowmaker