Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:27 am
"..." Widowmaker rynkede brynene og nikkede så.
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:29 am
Lena smilte stort og nikkede hurtigt, "Ok, luv! Hvilken slags film kan du lide?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:30 am
"I do not care." sagde hun
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:32 am
Lena tøvede lidt og nikkede, "Ok, så prøver jeg at finde lidt af det hele, men måske ikke noget alt for trist eller skræmmende ..." sagde hun tænktsomt
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:33 am
Widowmaker så mistrosik på hende.
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:35 am
Lena tænkte, "Kan du lide disney?" spurgte hun og overvejede om Løvernes konge var for trist
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:36 am
Widowmaker hævede et øjenbryn af hende "jeg er ligeglad."
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:37 am
Lena blinkede lidt overraskede, "Ej, så skal du have disney!" sagde hun bestemt
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:38 am
Widowmaker så hende lidt an.
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:40 am
Lena tænkte, "Ok ..., jeg starter med at finde et tv, og så kan du jo få dem jeg lige har liggende" sagde hun og nikkede lidt, jeg burde kunne skaffe flere film i morgen!"
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:40 am
Widowmaker nikkede langsomt...
Tracer
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:43 am
Tracer nikkede, "Jeg er tilbage lige om lidt, luv!" sagde hun glad og zappede ud.
//out//
Widowmaker
Emne: Sv: Aftensmad! - Widowmaker Ons Apr 19, 2017 4:43 am
"..." Widowmaker så op i loftet og sukkede svagt...