Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:29 am
Jesse tøvede og grinte lidt, "Nårh ja .. men nu kan jeg jo også lide ham .. desuden gik jeg mod ordre"
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:31 am
"Jeg sagde jeg stoler på dig, ikke at du følger ordre" sagde han med et svagt smil "fordi du er et godt menneske... fordi du gør det rigtige"
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:32 am
Jesse rødmede mere og så usikkert på ham, ".. er jeg?"
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:32 am
"Ja" sagde Jack med et varmt smil "et af de bedste"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:33 am
Jesse rødmede og så forlegent til siden, "... Ya really think so?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:34 am
"Yeah" sagde Jack og smilede varmt "det synes jeg"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:35 am
Jesse så mod ham og kunne ikke lade være med at smile, "Oh"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:37 am
"Du er varm og loyal... og du er sjov, forstående.. alle virker til at kunne lide dig, og du virker til at kunne lide de fleste... og så er du pokkers charmerende og tiltrækkende, hvilket jo bare gør dig uimodståelig.. havde du nu været et dårligt menneske, kunne du have været nok så charmerende, det havde ikke hjulpet.." han grinede lidt
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:39 am
McCree blinkede overraskede og rødmede dybt .. han så genert ned og smilede forlegent, "Oh .." mumlede han, "... I sound pretty nice .."
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:39 am
"Yeah" sagde Jack og kom til at smile "you are"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:40 am
Jesse skævede mod ham, ".. ya really think 'm all that?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:42 am
"All that and more" sagde Jack og så forelsket på ham
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:43 am
Jesse rødmede dybt og kunne ikke lade være med at smile, ".. wow"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:44 am
Jack rødmede svagt og så på ham ".. nu synes du vel ikke jeg er clingy og creepy?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:47 am
McCree så overraskede på ham og kom til at grine, han rystede på hovedet, "Aldrig" sagde han bestemt og rødmede, "J-jeg er meget glad for du har så høje tanker om mig ..." han tøvede lidt og rødmede mere, "... Jeg elsker dig meget højt og du er et af de bedste mennesker jeg kender" sagde han og skævede lidt mod ham, "Du er perfekt"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:48 am
"Ingen er perfekt" brummede Jack og rødmede... "selvom man godt kan glemme det når man er sammen med dig og Gabe... I er meget tæt"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:50 am
Jesse rødmede og kunne ikke lade være med et grine lidt, "Du er lidt perfekt .. og Gabriel også" sagde han og smilede lykkeligt
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:50 am
"Det er du også" sagde Jack med et varmt smil og lænede sig over og kyssede ham "perfekt til mig"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:52 am
Jesse kyssede glad tilbage og pressede sig mod ham
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:53 am
Jack trak ham ind til sig og kyssede ham dybt "jeg elsker dig" hviskede han
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:54 am
Jesse kyssede dybt med og rødmede, ".. Jeg elsker også dig" sukkede han
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:55 am
Jack smilede varmt og lykkeligt "godt"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:56 am
Jesse smilede stort og nikkede, "Yeah" sagde han og tøvede lidt, ".. og du tror ikke du kommer til at finde nogen du hellere vil have?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:57 am
"Nej" sagde Jack alvorligt og trak ham ind til sig "ikke i de 7 år der er gået og ikke i de år der vil komme"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 3:58 am
Jesse rødmede og holdt sig ind mod ham, "... godt" sagde han og kom til at smile