Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:15 am
McCree kom til at grine lidt og rystede på hovedet, "Nej"
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:16 am
Jack smilede og sukkede lettet... så rynkede han brynene "men du vil ikke fortælle mig hvem?"
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:18 am
McCree tøvede og kløede sig lidt i håret, "Han vil vist helst ikke have det kommer ud"
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:19 am
Jack nikkede og tøvede... "... then why tell me?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:19 am
McCree tøvede lidt og rødmede svagt, ".. just so you knew"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:21 am
Jack så undrende på ham da han rødmede... han fik alligevel en ubehagelig følelse... "... du er sikker på du ikke.."
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:23 am
Jesse blinkede og nikkede hurtigt, "Ja" sagde han og så bestemt på ham, "Det er ikke mig" han tøvede lidt, "... det var bare, så du vidste han var unavailable.." agde han usikkert
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:25 am
Jack blinkede med øjnene og så så lidt overrasket på ham "... tror du jeg er interesseret i Hanzo?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:27 am
McCree tøvede og rynkede brynene, ".. ya might 'ave been"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:28 am
"Nej" sagde Jack forvirret og rykkede over mod ham ".. er det fordi jeg både kan lide dig og Gabe..?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:29 am
McCree tøvede og så lidt på ham, "It's just .." han tøvede, "Hanzo's a pretty attractive guy, and he's about my age .."
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:33 am
Jack rynkede brynene "nu er jeg jo ikke kun sammen med dig fordi du er tiltrækkende" brummede ham "og det har intet med at du er yngre at gøre"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:35 am
McCree rødmede og brummede .. han skævede lidt mod Jack og rynkede brynene, "Well ... Hanzo's also a part of Blackwatch now ... and ya never know, ya might look to him once I start gettin' boring"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:36 am
Jack rynkede brynene og så lidt såret ud "jeg kommer ikke til at synes du er kedelig.. jeg elsker dig"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:38 am
McCree rødmede og så lidt usikkert på ham .. og rynkede brynene, "Didn't mean nothing bad with it" sagde han hurtigt og så bekymret på ham, "Just ..."
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:39 am
Jack så spørgende på ham "just..?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:41 am
McCree rynkede brynen, "Well ..." han tøvede , "Ya can't keep findin' me interesting ...?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:41 am
Jack brummede og så undrende på ham ".. hvorfor tror du jeg er sammen med dig?"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:44 am
McCree tøvede og rynkede brynene ... han så lidt usikkert på ham, "... I figured ya found me charmin' and attractive?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:46 am
Jack kom til at smile... "jeg finder dig både tiltrækkende og charmerende.." sagde han og grinede svagt ".. og sjov.. og dygtig... og et godt menneske"
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:48 am
McCree rødmede lidt overraskede og så genert til siden, "... hrm"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:50 am
".. man kan stole på dig" sagde han med et varmt smil og strøg ham blidt over hånden "og du får mig til at føle mig som et godt menneske.."
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:51 am
McCree blinkede overraskede og så på Jack med rynkede bryn, ".. Hvad mener du?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:53 am
Jack brummede... "du er bare sådan et menneske.. man får det godt af at være sammen med" brummede han "og at du så oven i det kan lide mig mere end andre, er meget smigrende... " han rødmede svagt
McCree
Emne: Sv: Stadig kontor! - McCree Tirs Maj 16, 2017 2:54 am
McCree så overraskede på ham og rynkede brynene .. han rystede tøvende på hovedet, "... Not sure you're right"