Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:08 am
Fareeha sukkede lettet og smilede til hende, "G-godt, måske på en club i nærheden?"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:09 am
"Yeah, det lyder godt" sagde hun og rødmede mere "skal vi? Hvis du er færdig? Jeg tror jeg er.."
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:12 am
Fareeha nikkede med et genert smil, "Jeg er klar"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:13 am
Angela nikkede!... og gik op og betalte! mwuhahaha!
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:16 am
"Hey!" udbrød Fareeha og sukkede, "Så giver jeg drinks"
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:16 am
Angela smilede drillende "we'll see"
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:19 am
Fareeha smilte svagt, "Vi må se, hvem der er hurtigst"
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:20 am
"Jeg advare dig, jeg kan være hurtig" sagde hun med et smil
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:21 am
Fareeja grinte lidt, "Det kan jeg også" sagde hun og smilte, mens de gik mod en club!
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:21 am
Angela fulgte med og var klar!
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:26 am
Og de kom til en club!
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:28 am
Angela så sig omkring og smilede... hun lagde sine handsker og sjaeldims i garderoben!...
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:29 am
Fareeha så på hende og rødmede, hun så stadig utroligt smuk ud <3 Så løb hun mod baren!
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:30 am
"hey!" grinede Angela og løb efter!
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 1:32 am
Fareeha kom forpustet frem til baren, "To .. af .. jeres dyreste drinks!" fik hun grinende frem
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:10 am
Angela kom op bag hende "fy Fareeha!" grinede hun "jeg betaler!" sagde hun bestemt til bartenderen
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:12 am
Fareeha rystede på hovedet og grinte, "Jeg kom først, jeg betaler!" sagde hun, og før den stakkels forvirrede bartender havde gjort noget, stak hun penge mod ham!
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:13 am
Angela grinede "jeg betaler de næste!"
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:20 am
Fareeha grinte til hende, "Du kan jo se om du når det!"
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:23 am
Angela grinede lidt "mhm, jeg er klar" sagde hun bestemt
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:28 am
Fareeha smilte stort, "Vi får se"
Deres drinks kom!
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:29 am
Angela så på dem og lavede et glad gisp "hvor er de pæne" sagde hun og tog den ene
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:32 am
Fareeha kom til at smile og så forelskede på Angela, der var meget pænere end drinken, "Jeg er glad for du kan lide den"
Mercy
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:33 am
Angela så på Fareeha og rødmede... hun smilede glad og drak lidt af den "og sød"
Pharah
Emne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha Ons Maj 03, 2017 5:35 am
Fareeha rødmede, endnu en ting den havde til flles med Angela. Hun drak lidt af sin egen og nikkede, "Den er god"