Ana's Uprising
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ud og spise >_> - Fareeha

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:29 am

Angela havde inviteret Fareeha ud.. og det var selvfølgelig ikke en date... ikke officielt. Især ikke efter at Ana havde trappet op og sagt at hvis hun rørte hendes datter på andet end en professionel måde, ville hun forsvinde i ly af natten... yes.. Ana var en dejlig kvinde.

Så nu sad hun, helt professionelt selvfølgelig, ved deres bord og ventede på at Fareeha skulle komme... hun så lidt nervøst rundt.... hun skulle have valgt et andet sted, det her var for.. for... argh!

Påklædning:

Ud og spise >_> - Fareeha Angela11

Bord:

Ud og spise >_> - Fareeha MC%20Spiedo%20crimson%20booths%20for%20web_courtesy%20MC%20Spiedo_0
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:42 am

Fareeha kunne næsten ikke holde sin begejstring inde. Ikke nok med at hun var med i Overwatch, hun skulle også ud med Angela! Næsten i hvert fald.

Hun var kørt over til restauranten på en lånt motercykel, og havde ikke kørt under fartgrænsen hele vejen .. ja ja, hun vidste bedre, men .. wuh! Hvordan kunne man køre langsomt, når man skulle noget, de var så fantastisk?

Med et stort smil og tusinde sommerfulge faprende rundt i maven, gik hun ind på restauranten og så sig om efter Angela.

Påklædning:
Ud og spise >_> - Fareeha 5a810

Med denne jakke!
Ud og spise >_> - Fareeha C3iu0_10
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:44 am

Angela så op og mærkede sit hjerte springe et slag over... damn. Hun rødmede overrasket, Fareeha så alt for godt ud... hun sank en klump og prøvede ikke at se ud som om hun stirrede for meget...
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:46 am

Fareeha fik øje på Angela og rødmede samtidig med at hun smilte stort. Hun kom over til hende, "Godtaften, d-du ser godt ud" sagde hun og rødmede mere, Angela så virkelig utroligt godt ud, "Nu føler jeg mig helt underdressed"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:48 am

Angela rødmede overrasket da Fareeha komplimenterede hende og følte sig underdressed.... "Underdressed?" spurgte hun og smilede imens hun rystede på hovedet "du ser vidunderlig ud" ........ Angela! Tænk før du taler!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:49 am

Fareeha rødmede dybt og lagde sin jakke på en tom plads, før hun genert satte sig, "T-tak" sagde hun og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:50 am

Angela smilede større da Fareeha ikke direkte så forfærdet ud eller noget... der kom en tjener!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:51 am

Fareeha smilte til tjeneren, "Husets vin" bestilte hun, "Jeg skal nok betale" forsikrede hun Angela
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:53 am

Angela så lidt overrasket på Fareeha "det behøver du da ikke" sagde hun lavmeldt "jeg mener, jeg inviterede"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 3:59 am

Fareeha smilte varmt, "Men jeg har noget at fejre" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:00 am

Angela blinkede med øjnene og nikkede, imens hun så interesseret på hende?

Tjeneren nikkede og noterede
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:06 am

Fareeha smilte, "Og så kunne jeg godt tænke mig jeres peberbøj, rare med rødvinssouce"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:09 am

Angela smilede svagt "varmrøget laks med fennikelsalat" sagde hun til tjeneren
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:10 am

Fareeha smilte varmt til Angela og ventede på at tjeneren gik
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:11 am

Tjeneren nikkede og gik!

Angela så nysgerrigt på Fareeha "gode nyheder?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:13 am

Fareeha lyste op i et stort smil, "Ja" sagde hun og følte på ny begejstring og glæde boble op, "Jeg er blevet ansat!"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:14 am

Angela blinkede med øjnene og mærkede et håb boble op i sig "vent, her? I overwatch?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:15 am

Fareeha nikkede med et lykkeligt smil, "Ja, her!" sagde hun og kunne slet ikke holde op med at smile
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:15 am

Angela lyste op i et stort smil "så du rejser ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:17 am

Fareeha rystede på hovedet og smilte mere, "Nej, jeg skrev under tidligere i dag"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:18 am

Angela smilede stort "åh det glæder mig at høre!" sagde hun glad... Fareeha skulle ikke væk! Det var både rigtigt godt og rigtigt skidt for hendes crush!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:20 am

Fareeha smilte stort og nikkede ivrigt, "Ja! I'm so excited!"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:20 am

Angela smilede og nikkede "det forstår jeg godt... ah det er bestemt gode nyheder!.. jeg burde have købt flasken.. lad mig betale!"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:22 am

Fareeha grinte lidt, "Det er mig der har nyhederne" sagde hun og rødmede lidt, "Det er kun fair jeg giver"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitimeTirs Maj 02, 2017 4:22 am

Angela rystede på hovedet!.. "ellers må jeg finde på noget andet"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ud og spise >_> - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Ud og spise >_> - Fareeha   Ud og spise >_> - Fareeha Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ud og spise >_> - Fareeha
Tilbage til toppen 
Side 1 af 11Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Ud og spise! - McCree
» Fareeha? - Fareeha
» The morning after - Fareeha
» Du er her kun i to uger... - Fareeha
» Med i byen - Fareeha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ana's Uprising :: Resten af verden :: Byen-
Gå til: