Ana's Uprising
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad sagde jeg? - Alle

Go down 
+7
Captain Amari
Tracer
Commander Morrison
McCree
Sombra
Commander Reyes
Widowmaker
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:43 am

Ana rushede hurtigt til Lena og så kort på Widowmaker før hun vurderede at kvinden var safe og gik igang med at lave helbredene stuff på Lena!... yes yes!
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:44 am

Reinhardt så sig lidt forvirret om, da den sidste agent faldt, uden han overhovedet havde gjort noget .... Han rynkede brynene, der var folk nede?
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:45 am

Angela rushede til McCree og knælede hurtigt ved ham imens hun gik i gang med at helbrede ham så hurtigt som muligt... bare nok til at han ikke døde, der var andre tilskadekomne!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:46 am

Fareeha så sig opmærkstsomt om, mens hun spejdede efter flere fjender. Hun kunne altid bekymre sig om de sårede, når hun var sikker på de var sikre
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:47 am

Widowmaker så alvorligt på kvinden der var igang med at helbrede Lena "lie still" sagde hun bestemt til Lena.
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:48 am

Gabriel så meget utilfredst på McCree, da han grinte, og så på Angela, "Klarer han sig?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:49 am

Sombra hostede lidt "hrm, jeg har ikke meget erfaring med at blive skudt" sagde hun og skar ansigt i smerte "men har en fornemmelse af man ikke skal udsætte ting"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:51 am

Jesse smilede svagt til Angela, ".. 'm fine doc, go take a look at the others"
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:51 am

Jack skyndte sig hen og så til McCree "er han ok? Jesse?" spurgte han bekymret
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:52 am

Lena så bekymret på Ana, "... Amélie" sagde hun insisterende
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:53 am

"Shh" sagde Zarya og rynkedew brynene mere, "Don't talk like that. You're gonna make it" beordrede hun
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:54 am

"Hun har det fint." sagde Ana beroligende imens hun fokuserde på at få Lena i stabil tilstand. Hun skævede kort imod Widowmaker med et spørgende udtryk, og fik et bestemt nik.
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:55 am

Reinhardt så sig om og rynkede brynene, der var en del nede ... Han gik over til Angela, "Skal jeg bære de sårede til infirmeriet?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:56 am

Angela fik McCree i stabil tilstand! Nok til at blive flyttet "Ja" sagde hun og nikkede til McCree og Jack og så på Reinhardt "hvis du kan få Jesse ned nu, jeg skal se på"

"Sombra" sagde Jack alvorligt "hårdt ramt, Zarya er ved hende"

Angela nikkede og skyndte sig der hen.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:57 am

Fareeha slappede lidt af, da der ikke virkede til at være flere fjender. Mens de andre tog sig af de syge, gik hun i gang med at samle de døde agenter
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:58 am

Widowmaker satte sig op og så rundt... der var mange sårede folk... men alle talon agenterne var døde... Gabriel var ok... cowboyen var såret... Sombra... hun så på Lena..........
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:00 am

Gabriel så alarmeret på Jack, "Er Sombra såret?". Han kom på benene, "Se efter Jesse" sagde han og skynde sig over til Sombra!
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:01 am

Sombra så lidt på Zarya og nikkede svagt. Hun lænede sig lidt ind mod hende og lukkede øjnene... træææt....

Angela kom hurtigt hen til hende "hun har mistet meget blod" mumlede hun bekymret og gik igang!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:02 am

Jesse prøvede at sætte sig op, ".. Er Sombra ok?" spurgte han bekymret og ville følge efter Gabe!
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:03 am

"Du bliver liggende" sagde han bestemt og holdt McCree nede "lad os få ham afsted" sagde han til Reinhardt
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:04 am

Lena så bekymret efter Amélie, da hun satte sig op .....
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:05 am

Zarya sukkede lettet, da Angela var over ved hende, "Da .. hun er kommet slemt til skade"
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:06 am

Ana fik stabiliseret Lena nok til flytning! Hun fik løftet hende op "vi skal have dig afsted" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:06 am

Reinhardt nikkede og tog fat i McCree og løftede ham op, på trods af hans protester
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 5:08 am

Angela nikkede og helbrede hurtigt og så lidt bekymret på hende, imens sårene begyndte at lukke sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad sagde jeg? - Alle
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ana's Uprising :: Overwatch afdeling :: Træningsbane-
Gå til: