Ana's Uprising
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad sagde jeg? - Alle

Go down 
+7
Captain Amari
Tracer
Commander Morrison
McCree
Sombra
Commander Reyes
Widowmaker
11 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:08 am

Jack skød hurtigt en af dem der var på Gabriel!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:09 am

Lena så forskrækket på den Talon agent, der havde fat i Widowmaker, "Nej!" udbrød hun og skød mod agenten, mens hun trak Widowmaker den anden vej!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:10 am

Da Zarya kom frem var der kamp. Det tog hende et øjeblik, helt at afgøre, hvem der var på hvilket hold, og hun åndede lettet op, da hun ikke kunne se Sombra, hverken tilskadekommen eller kæmpene mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:11 am

"Reinhardt!" Ana sigtede hurtigt mod ham og skød healing på ham!
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:12 am

Reinhardt grinte triumferende, da han blev healet og fortsatte sit angreb! Det ramte ikke, men det fik holdt et par af agenterne godt beskæftigede .. og vist også skræmt dem lidt
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:13 am

Angela kom i nærheden af kamp og satte farten op! Imens hun strammede grebet om sin stav!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:14 am

Fareeha ankom til kamp scenene og løb mod påstyret, mens hun løftede sit våben og skød mod dem, hun hurtigt identificerede som de onde
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:15 am

Widowmaker vred sig overrasket da Lena tog fat i hende "foolish woman, get out of here" snerrede hun af hende.
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:17 am

Der var pludselig folk all over og Gabriel snerrede af Jesse, "McCree, prioriteten er Amélie" beordrede han, og så derfor ikke den sidste Talon-agent, der havde rettet sit våben mod ham
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:19 am

Jack var igang med at skyde folk omkring Gabriel og havde fokus på hvad der foregik med ham, og så derfor ikke agenten der var kommet om bag ham og tog sigte!

Sombra kom ud af sin usynlighed og så overrasket ud "Jack!" råbte hun, for sent til at commanderen kunne nå at reagere og sprang, da hun var uden våben, istedet ind foran manden idet han skød.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:22 am

Jesse havde, i modsætning til Gabriel, fint styr på, hvad agenterne omkring dem lavede. Da der blev skudt mod Gabriel, var han derfor ikke længe om at reagere, han skubbede ham hårdt til siden, så kuglen i stedet ramte ham
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:23 am

Jack hørte lyden bag ham og fik kun lige vendt sig til at se pigen blive ramt og lande på jorden foran ham "Hijo de tu puta madre..." bandede hun i smerter

Jack tøvede ikke og skød hurtigt manden!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:27 am

Lena havde kun fokus på agenten, der prøvede at tage Widowmaker! Hun hoppede ind i personen, da de prøvede at få bedre fat om Amélie, da agenten så skød hende på klods hånd, kom hun med et udbrud i smerte og spolede hun tiden tilbage, og angreb fra den anden side. Finten lykkedes, og Talonagenten blev såret og vaklede væk fra Widowmaker, men det havde efterladt Lena åben, og hun blev skudt i siden af en anden agent.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:27 am

"Sombra!" udbrød Zarya og løb mod den faldne kvinde, med sit våben fremme, klar til at forsvare hende!
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:28 am

Ana skød hurtigt den agent der skød på Lena!
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:29 am

Reingardt fik ramt en med sin hammer! "HAH!" udbrød han, da agenten faldt tilbage, lettere kvæstet af det kræftige slag
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:30 am

Angela kom endelig frem og gispede forfærdet! Overalt var der sårede kæmpene! "Jesse!" udbrød hun, da han var den første, hårdt ramte, hendes blik landede på!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:32 am

Fareeha spottede fjendtlige agenter på Lena, Gabriel og Reinhardt. Hun fokuserede og fandt sit center, og med hurtige bevægelser, skød hun dem!
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:32 am

Widowmaker spærrede øjnene op da Lena blev ramt. Hun bandede på fransk og lagde sin hen over pigen! e.e
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:33 am

"Jesse!" udbrød Gabriel forfærdet og hjalp med at skyde den sidste agent e.e før han knælede ned ved den sårede McCree
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:36 am

Sombra hev efter vejret og blødte ret slemt... hun holdt stramt der hvor hun var ramte og så op på Zarya... "Am I dead, Angel? Because this must be heaven" sagde hun.. lidt weakly
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:38 am

Jesse var blevet ramt alvorligt og var faldet til jorden ... Han grinte weakly til Gabriel, der virkede til at være ok, hvis man skulle dømme på hans råben
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:39 am

"Sombra!" sagde Jack chokeret og hørte så en forfærdelig lyd bag sig... Gabriel der råbte Jesses navn. han vendte sig hurtigt og så den sårede mand "Jesse!" gispede han og så hurtigt rundt "Angela! Vi har sårede!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:41 am

Lena hostede såret ... "A-Amélie .. g-get away .." sagde hun og prøvede med svage hænder at mærke om Amélie var kommet til skade .. hun var væltet ned over hende, "Am... I think she's hurt ..!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:42 am

Zarya knælede ned ved siden af Sombra og lgde tryk på såret, "Spar på dine kræfter" formanede hun strengt og følte sig lettere panisk, "Nu er iikke tidspunktet" fortsatte hun med sammenknebne øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad sagde jeg? - Alle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ana's Uprising :: Overwatch afdeling :: Træningsbane-
Gå til: