Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:23 pm
Angela tøvede lidt og nikkede "hvornår uhm.. begyndte du at..?"
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:26 pm
Genji tøvede og rødmede mere, "Uhm .. j-jeg har kunne l-lide ham fra jeg var .. uhm .. det var vel omkring 14-15" sagde han tøvende, "V-vi begyndte .. uhm ... d-da han blev kidnappet"
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:29 pm
Angela blinkede med øjnene "så længe?" mumlede hun og nikkede langsomt... hun så undersøgende på ham ".. er det derfor han bliver?"
Genji
Agent navn : Genji Fulde navn : Genji Shimada Alder : 28 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:30 pm
Genji tøvede og rynkede brynene, "Nej ... I hvert fald ikke kun, vi havde snakket om det før .. uhm .."
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:32 pm
Angela nikkede langsomt... hun så lidt på ham "og han er.."
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 9:58 pm
Genji rødmede og rynkede brynene, "...han er hvad?"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:02 pm
".. også interesseret?" sagde hun
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:03 pm
Genji blinkede og nikkede hurtigt, mens han rødmede, "J-ja .. det tror jeg da .. d-det sagde han ..." han rynkede brynene
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:07 pm
Angela nikkede og tøvede lidt "hvor længe har han været..?"
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:12 pm
Genji tøvede og rynkede brynene, "I-I hvert fald siden .. uhm .. før .."
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:13 pm
Angela smilede svagt "og stadig ser jeg.."
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:15 pm
Genji nikkede lidt genert og rødmede, "Y-yeah"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:16 pm
"Well... I er jo to voksne mennesker... og det er jo ikke noget der skader nogen" sagde hun og smilede tøvende til ham "og hvis du er glad"
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:18 pm
Genji tøvede og rødmede .. han nikkede usikkert, "D-det er jeg .."
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:18 pm
Angela smilede svagt og gav hans hånd et klem "så skal du ikke høre indvendinger fra mig."
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:19 pm
Genji så lidt overraskede på hende og klemte tilbage, "... tak"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:21 pm
Angela smilede lidt lettet og nikkede
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:22 pm
Genji smilte varmt til hende og tøvede lidt, "... Hvem ved det ellers?"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:24 pm
"Det ved jeg ikke.." sagde Angela ærligt "jeg opdagede det ved et tilfælde da jeg gennemgik overvågningen"
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:25 pm
Genji nikkede usikkert, ".... Jeg finder jo nok ud af det" sagde han bekymret
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:25 pm
Angela nikkede og rynkede brynene... "sig til hvis jeg kan gøre noget"
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 10:27 pm
Genji tøvede og smilede lidt, ".. du har allerede gjort meget"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 11:07 pm
Angela smilede lettet, hun havde taget den rigtige beslutning!
Genji
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 11:10 pm
Genji smilede til hende og rynkede så brynene, "... tror du vi kommer i problemer?"
Mercy
Emne: Sv: Hvad?! .. fuck - Angela Man Maj 15, 2017 11:12 pm
Angela rynkede brynene ".. det ved jeg ikke" sagde hun tøvende