Agent navn : Sombra Fulde navn : XXXXX Alder : 23 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:45 pm
"God I hope so to" mumlede Sombra med et tændt smil
Zarya
Agent navn : Cadet Zarya Fulde navn : Aleksandra Zaryanova Alder : 21 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:46 pm
Zarya grinte og så tændt på hende, "You certainly do good things to me .. so good"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:48 pm
Sombra bed sig i læben og så meget tændt på hende "mhm?" mumlede hun og lod øjnene glide over hendes ansigt "what kind of things~?"
Zarya
Agent navn : Cadet Zarya Fulde navn : Aleksandra Zaryanova Alder : 21 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:50 pm
Zarya rødmede og brummede tændt, "All the right things .. you make me warm" hviskede hun, "End you make shivers run down my spine and my stomach flutter"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:51 pm
Sombra rødmede og kunne føle alle de ting Zarya snakkede om! Især lige nu.. når hun lå og hviskede sådan nogle ting... "yeah" hviskede hun
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:52 pm
Zarya rødmede og brummede tilfredst, "Godt" sagde hun og strøg hende gennem håret
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:53 pm
Sombra smilede forelsket til hende
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Man Maj 15, 2017 11:56 pm
Zarya så på hende med et hedt blik og smilte tilbage, "Og så gør du mig glad" sagde hun og så på hende, "Og spændt .. du får mig til at føle mig stærk og levende .."
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:00 am
Sombra rødmede mere og så lidt overrasket på hende. Hun lagde armene om hende og trak hende tættere ned mod sig "du gør også mig spændt.." sagde hun "og får mig til at føle mig levende.." hun rødmede og smilede "jeg går og glæder mig til at se dig hver gang du ikke er her"
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:01 am
Zarya rødmede og smilte stort ig tilfredst, "Hrm, godt" sagde hun og kyssede hende på munden, "Godt det ikke kun er mig der glæder mig"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:02 am
Sombra smilede og kyssede med.. hun nussede hende blidt i nakken "I make you feel strong?"
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:04 am
Zarya brummede og smilte lidt, "Da" sagde hun og strøg hende over ryggen
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:06 am
Sombra grinede svagt "hm, you are strong.."
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:07 am
Zarya rødmede og grinte lidt, hun trak hende tæt, "Hrm ... that's what I'm talking about"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:09 am
Sombra grinede lidt og kørte hænderne ned af hendes krop "don't think you need me to feel strong.."
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:10 am
Zarya rødmede og brummede tændt, "Hrm, still nice" sagde hun og så tændt på hende
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:12 am
Sombra kørte blidt hænderne op under Zaryas bluse og strøg hende op af maven.. "good.."
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:13 am
Der ik en behagelig gysen gennem Zarya og hun slap et svagt støn, "Mmmh, very good"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 12:14 am
Sombra smilede tilfreds og nikkede "yeah.." sagde hun og trak prøvende blusen af hende
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:16 am
Zarya rødmede og hjalp hende med at få blusen af, så tog hun fat om hendes bluse, "Det gode ved nat tøj" sagde hun og smilte skævt, "Er det gør dig så accessible"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:18 am
Sombra rødmede overraket og kom til at smile "¡Ay Cariño" sagde hun og bed sig i læben
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:20 am
Zarya rødmede og grinte til hende, så trak hun hendes bluse af, "Hrm .. det er ikke helt fair, hvor sexede spansk lyder"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:21 am
"Siger du" mumlede hun og lod blikket glide ned af hende "you are irresistible when speaking russian.."
Zarya
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:23 am
Zarya rødmede og grinte lidt, "Rad, chto vy tak dumayete"
Sombra
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra Tirs Maj 16, 2017 1:24 am
Sombra rødmede og bed sig i læben "too sexy.."
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: .. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra
.. storesøster? Er det ikke lidt upassende? - Sombra