Agent navn : Captain Amari Fulde navn : Ana Amari Alder : 53 Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Man Maj 08, 2017 11:57 pm
Ana sukkede lidt af hende...
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:00 am
Fareeha blev revet ud af sine tanker og rødmede, "Uhm .. jeg må hellere .."
Captain Amari
Agent navn : Captain Amari Fulde navn : Ana Amari Alder : 53 Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:02 am
"Mhm." sagde Ana "jeg taler med hende først."
Pharah
Agent navn : Pharah Fulde navn : Fareeha Amari Alder : 25 år Afdeling : The Egyptian Army
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:03 am
Fareeha blinkede ".. er det virkelig nødvendigt?"
Captain Amari
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:04 am
"Ja." sagde hun bestemt
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:09 am
Fareeha sukkede svagt, ".. ok så"
Captain Amari
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:15 am
Ana smilede tilfreds
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:16 am
Fareeha rystede idt på hovedet, ".. så vil jeg gå ned og træne"
Captain Amari
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:19 am
"Gør du det min pige" sagde hun med et smil
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:22 am
Fareeha gik ned og trænede!
Captain Amari
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Tirs Maj 09, 2017 12:24 am
Ana gik efter Mercy e.e....
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:44 am
//time skip!//
Efter at have trænet længe .. og stadig ikke hørt noget fra sin mor, eller Angela, var en bekymret Fareeha gået op til Amgelas værelse. Hun bankede forsiktigt på døren og frygtede det værste ...
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:47 am
Angela og Ana sad sammen inde hos Angela
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:49 am
Fareeha åbnede døren og stak hovedet ind, ".. er alt ok?" spurgte hun og rynkede brynene lidt
Mercy
Agent navn : Mercy Fulde navn : Angela Ziegler Alder : 30 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:52 am
"Åh Fareeha!" sagde Angela og så op på Fareeha med det største, lykkeligste smil "du var det kæreste barn!"
"Ja er hun ikke?" spurgte Ana varmt og fond imens hun bladrede i fotoalbummet "her er lille Fareeha ved at flygte... hun ville ikke hjem fra badelandet, så hun stak af fra omklædningrummet" sagde hun glad...
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:54 am
Fareeha blinkede overraskede og rødmede forfærdet, "Mor, nej!" udbrød hun og skyndte sig over til dem
Mercy
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:57 am
Angela grinede hjerteligt "åh nej.. stakkels lille Fareeha.." sagde hun med et varmt smil og så på billede af den nøgne, oprørske 6-årige
Ana smilede kærligt "ja, jeg fangede hende"
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 5:58 am
Fareeha rødmede dybt, "Mor ... behøver du vise det billede?"
Mercy
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:00 am
"Ah lad da være Fareeha, der er langt værre" sagde Ana med et grin "det billede af din første bytur alene"
Angela fniste lidt ved mindet
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:01 am
Fareeha spærrede øjnene op, "Mor! ... nej" hun tog sig til hovedet og rødmede
Mercy
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:02 am
"Du var meget kær" sagde Angela med et beroligende smil
"Hun blev bedre til at klæde sig" sagde Ana fornøjet
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:04 am
Fareeha gemte ansigtet i hænderne, "... Det er et skrækkeligt billede"
Mercy
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:05 am
"Du så sød ud... meget.. fantasifuld frisøre" sagde Angela med et lille grin
"Mhm, jeg har reddet jeres forhold ved først at lade dig komme med i Overwatch nu" sagde Ana tilfreds
Pharah
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:08 am
Fareeha rødmede dybt og ønskede hun kunne synke i jorden, "... det er længe siden" mumlede hun forlegent
Mercy
Emne: Sv: Mor, jeg har nyheder - Ana Ons Maj 10, 2017 6:10 am
"Når nu I selv skal have jer fem børn, så må I også være flittige med kameraet" sagde Ana med et varmt smil