| Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Commander Reyes
Agent navn : Reyes Fulde navn : Gabriel Reyes Alder : 49 Afdeling : Bkackwatch
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:15 am | |
| | |
|
| |
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:16 am | |
| Jesse tøvede lidt usikkert, "Hrm .. At jeg elsker jer ... I ville ikke hellere have, jeg var mindre .. uhm .. involveret?" | |
|
| |
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:17 am | |
| Jack blinkede med øjnene og rynkede brynene "nej" sagde han bestemt "jeg er meget lettet over du er så involveret.." han rødmede mere | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:18 am | |
| Gabriel nikkede enigt og bestemt, "Ja" sagde han og så lidt strengt på Jesse | |
|
| |
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:19 am | |
| Jesse rødmede og smilede lettet, "Godt" sagde han og trykkede sig mod Jack .. og grinte lidt til Gabriel | |
|
| |
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:19 am | |
| Jack smilede lidt lettet og holdt om dem begge! | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:22 am | |
| Gabriel lagde armene om dem begge og sukkede meget tilfredst | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:22 am | |
| Jesse trykkede sig også ind til Gabriel, "... Betyder det så, at I vil have mig med en anden gang?" spurgte han med et grin og så på dem | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 6:23 am | |
| Jack brummede og holdt ham tæt ".. ikke 'en anden gang'" sagde han bestemt ".. vi er sammen.. nu, ikke?" han så mellem dem ".. sådan rigtigt?" | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 2:08 pm | |
| Gabriel brummede bekræftende men tøvede lidt, "Hvis du har lyst?" | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 2:10 pm | |
| McCree blinkede overraskede, "... også mig?" | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 9:51 pm | |
| Jack rødmede og nikkede bestemt "ja." | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:01 pm | |
| Gabriel brummede tilfredst og smilte til dem, "Godt" sagde han, "Så slipper jeg også for at skulle hade en eller anden uskyldig mand" | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:02 pm | |
| Jesse rødmede og følte sig meget varm og glad .. Han smilte lykkeligt og puttede sig lidt mere ind til dem | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:03 pm | |
| Jack smilede glad og holdt om dem... | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:04 pm | |
| Gabriel nussede Jack og Jesse i håret | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:05 pm | |
| | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:07 pm | |
| Jack smilede lykkeligt og holdt om dem... | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:12 pm | |
| Gabriel så på Jesse og Jack med et tilfredst udtryk, "And that means, no dating other people" | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:12 pm | |
| McCree grinte lidt, "Don't think ya have to worry about that, boss" | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:15 pm | |
| Jack rødmede og nikkede.. "ingen af os" sagde han og bestemt på Gabriel | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:17 pm | |
| Gabriel kom til at grine og så kærligt på Jack og Jesse, "Can't think of any other I'd want" | |
|
| |
McCree
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:17 pm | |
| ... Jesse gemte ansigtet igen ... | |
|
| |
Commander Morrison
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:18 pm | |
| Jack rødmede og følte sig... varm og lykkelig. Han kunne ikke lade være med at smile og trak dem ind til sig "mine" | |
|
| |
Commander Reyes
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack Ons Maj 10, 2017 10:20 pm | |
| Gabriel sukkede glad og brummede, "Min" sagde han og kyssede Jack på munden, "Og min" fortsatte han og kyssede Jesse i håret | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack | |
| |
|
| |
| Ude og .. uhm ... hente frokost! - Jack | |
|