Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:38 am
"Ja. Vi tror det er sådan de har fået fat i Amélies træningsplanerne. Det var det aller sikreste tidspunkt de kunne angribe." han rystede på hovedet.
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:41 am
Lena rynkede brynene og nikkede langsomt, ".. det giver mening" sagde hun bekymret
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:41 am
"Ja." sagde Jack "men det er allerede begrænset hvem der overhovedet har adgang til hende. Gabriel, jeg, Jesse, Sombra, Genji og du. Vi stoler på alle i den cirkel. Ingen andre kan komme ind til hende."
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:43 am
Lena sukkede lettet og nikkede, "Godt ..." sagde hun og rynkede brynene bekymret
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:43 am
Jack så undersøgende på hende "hvad tænker du?"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:45 am
Lena tøvede, "Er bare bekymret for hende, sir" sagde hun oprigtigt
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:47 am
Jack nikkede forstående "ja." sagde han "vi passer på hende" han smilede til hende
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:49 am
Lena smilede lidt tilbage, "Ja ..." sagde hun og rynkede brynene, ".. det bliver vi nødt til"
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:55 am
Jack nikkede og så alvorligt på hende "det gør vi"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:56 am
Lena nikkede, "Ja" sagde hun bestemt
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:56 am
Jack smilede til hende og klappede hende lidt på hovedet "det skal nok gå"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:58 am
Lena smilede op til ham, "Yeah .."
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 12:59 am
Jack smilede til hende
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 1:57 am
Lena sukkede svagt, "... hun har det rigtig skidt"
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 1:59 am
"..." Jack nikkede langsomt og så undersøgende på hende "hvordan?"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:00 am
Lena tøvede og rynkede brynene, ".. .Hun er bange, tror jeg" sagde hun, "Og ked af det .. og vred"
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:00 am
Jack nikkede og så lidt på hende "hvad har hun sagt?"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:02 am
Lena tøvede lidt, ".. altså, hun har sagt, at det ikke er det værd at elske nogen" sagde hun helt trist
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:03 am
Jack nikkede... "ah... så... hendes følelser omkring det med Gérard?"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:16 am
Lena nikkede trist, ".. Ja"
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 2:20 am
Jack nikkede langsomt... "I see"
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 4:29 am
Lena sukkede, "... Jeg tror hun har det rigtig skidt med, hvad der skete .."
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 6:24 pm
"Ja... godt" sagde Jack alvorligt
Tracer
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 6:31 pm
Lena rynkede brynene og så lidt utilfredst på Jack
Commander Morrison
Emne: Sv: .. keeeeder mig - Jack Man Maj 01, 2017 6:31 pm
Jack så på Lena... han smilede svagt "havde du foretrukket hun var tilfreds med det?"