Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:41 pm
Jack satte sig ordenligt på kanten af sengen og så ham lidt an... han lod igen blikket glide ned af McCrees bryst... og rødmede svagt. Han burde virkelig ikke fokusere på hvor godt McCree så ud, når han var såret................. slem Jack.
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:43 pm
McCree så op på Jack og smilte varmt, "Hvad så?"
Commander Morrison
Agent navn : Commander Morrison Fulde navn : Jack Morrison Alder : 45 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:45 pm
"Bare bekymret for dig" sagde han med et svagt smil
McCree
Agent navn : McCree Fulde navn : Jesse McCree Alder : 30 år Afdeling : Blackwatch
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:46 pm
McCree brummede lidt forlegent, "Det skal du ikke være, jeg klarer mig"
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:47 pm
Jack smilede svagt "godt.." sagde han
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:48 pm
McCree nikkede og så lidt på ham ... han smilte svagt, Jack var kommet for at se til ham
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:49 pm
Jack sad og betragtede ham lidt...
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:50 pm
McCree lod blikket glide over ham og grinte svagt, "Tak for at komme forbi, her bliver hurtigt kedeligt"
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:50 pm
Jack smilede "det kunne jeg se" sagde han lidt fornøjet
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:52 pm
McCree smilte lidt og nikkede, "Det er virkelig ikke fair .."
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:52 pm
"Hvad er ikke fair?" spurgte han og så ham an
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:54 pm
"At jeg skal ligge i sengen og kede mig" sagde han med et grin
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:55 pm
Jack smilede lidt og betragtede ham "nej det er hvad der sker når man redder nogens liv... verden er uretfærdig.."
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:56 pm
Jesse nikkede enigt og sukkede tungt og overdrevent, "Ja ... men hvis nu du lige hentede mig min skjorte .."
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:57 pm
"Hvad så?" spurgte han med et svagt smil
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:58 pm
"Så kunne jeg komme op og lave ting" sagde han og nikkede overbevisende
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 6:59 pm
"Aha." sagde Jack med et smil "en god grund til ikke at give dig skjorten. Nej, du bliver liggende her indtil Angela siger du må gå."
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:18 pm
Jesse sukkede tungt, ".. så må jeg vel hente den selv" mumlede han
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:18 pm
"Nej." sagde Jack bestemt og så strengt på ham
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:21 pm
McCree brummede og rullede med øjnene ... Han ventede bare til Jack var gået
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:22 pm
Jack smilede svagt og sad og så lidt på ham "det er godt vi har folk som dig"
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:23 pm
Jesse rødmede og så lidt overraskede på ham, "... Oh?"
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:25 pm
Jack smilede varmt til ham
McCree
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:26 pm
Jesse så tøvende på ham og rødmede lidt mere, ".. Hrm .. uhm .. godt .."
Commander Morrison
Emne: Sv: Såret - Jack Søn Apr 30, 2017 7:27 pm
"Yeah det er godt" sagde han med et smil og så kærligt på ham