| En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Zarya
Agent navn : Cadet Zarya Fulde navn : Aleksandra Zaryanova Alder : 21 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:42 pm | |
| Zarya rystede på hovedet af hende, "Du er en underlig en" | |
|
| |
Sombra
Agent navn : Sombra Fulde navn : XXXXX Alder : 23 år Afdeling : Blackwatch
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:43 pm | |
| "Det tager jeg som en kompliment" sagde hun med et grin | |
|
| |
Zarya
Agent navn : Cadet Zarya Fulde navn : Aleksandra Zaryanova Alder : 21 år Afdeling : Overwatch
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:45 pm | |
| Zarya smilte lidt og så undersøgende på hende, "Hrm, måske jeg tog fejl med dig ..." | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:46 pm | |
| "Mh?" Sombra så imod hende med spørgende øjne | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:47 pm | |
| Zarya brummede svagt og trak på skuldrene, "En kamp, havde ikke været et dårligt tidspunkt at flygte" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:48 pm | |
| "Ah" sagde Sombra og smilede lidt "I like a challenge" | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:49 pm | |
| Zarya hævede et øjenbryn og brummede fornøjet, "Do you now?" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:50 pm | |
| "Yeah" sagde hun med et skævt smil | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:52 pm | |
| Zarya rystede lidt på hovedet af hende smilede svagt | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:52 pm | |
| "Ah you love me" sagde Sombra med et smil | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:54 pm | |
| Zarya rødmede og fnøs ... "Hrm, you can't have been that badly hurt" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:55 pm | |
| "Nah" sagde Sombra med et skævt smil "alle er bare pylrede.." | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:55 pm | |
| Zarya brummede lidt, "Og så måske alligevel .." | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:56 pm | |
| | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:58 pm | |
| Zarya brummede, "Hvis du siger de tager fejl, har de nok ret" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 6:59 pm | |
| Sombra fnøs "du har da heller ingen tillid til mig" | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:17 pm | |
| Zarya grinte, "Burde jeg have det?" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:18 pm | |
| "Nej" Sombra smilede svagt "jeg ville ikke stole på mig" | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:20 pm | |
| Zarya nikkede med et grin, "Præcist" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:21 pm | |
| "Men derfor kunne du jo godt" sagde hun og blinkede sødt med øjnene til hende | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:23 pm | |
| Zarya rødmede lidt og grinte, "Det ville ikke være ret klogt af mig, ville det?" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:24 pm | |
| Sombra smilede lidt "nej..." sukkede hun og så varmt på hende | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:26 pm | |
| Zarya så hende lidt an og rødmede, "Hrm .. godt du klarer dig" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:26 pm | |
| Sombra nikkede og smilede lidt "tak fordi du kom og så til mig" | |
|
| |
Zarya
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya Søn Apr 30, 2017 7:37 pm | |
| Zarya brummede og rødmede lidt, "Det manglede bare" | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya | |
| |
|
| |
| En kugle har da aldrig dræbt nogen - Zarya | |
|