Ana's Uprising
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad sagde jeg? - Alle

Go down 
+7
Captain Amari
Tracer
Commander Morrison
McCree
Sombra
Commander Reyes
Widowmaker
11 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:29 am

Widowmaker var på vej ned til træningslokalet. Jævnlig træning havde gjort tilværelsen mere udholdelig. Ikke bare at ligge… men kunne gøre noget. Hun gik roligt afsted som hun skulle imod træningslokalerne.

BANG! IND CRASHEDE TALON AGENTER!...

Hvad sagde jeg? - Alle 350px-Talon_Operatives

...

10 Talon agenter!

"Target lokaliseret, tag hende!" råbte en af mændene!
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:31 am

Gabriel havde holdt opmærksomt øje med Widowmaker og deres omgivelser, mens de gik. Da Talon-agenterne angreb, reagerede han hurtigt ved at skubbe Widowmaer bagud og væk fra faren, mens han selv trak sine våben!
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:32 am

"Huh?" Sombra rynkede brynene da lyden af kamp kom ikke langt der fra. Hun aktiverede hurtigt sin usynlighed og satte i løb mod lydene! Hvad skete der?
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:33 am

McCree så skarpt op fra sin kabale, da han hørte kamp. I en hurtig bevægelse, var han oppe af sin stol og i løb mod lyden!
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:34 am

Jack stod og snakkede med Ana, da alarmsystemet pludselig lød fra Blackwatch afdelingen. Jack grab hurtigt sit våben og løb med Ana afsted!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:37 am

Tracer hørte alarmen .. fra Blackwatch! Hendes tanker gik straks to Amélie, og før hun kunne nå at tænke mere, var hun zappede af sted!
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:38 am

Ana løb hurtigt med Jack afsted imod alarmen!
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:39 am

Reinhardt hørte alarmen og samlede sin hammer op, før han udstødte et udfordrende brøl og satte i retning af lyden!
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:40 am

Angela sad på sit kontor i gang med nogle papirer da alarmen pludselig lød. Hun blinkede med øjnene, der var ingen test i dag var der? Hurtigt greb hun sin valkyriedragt og sin stav. Tid til at heale!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:42 am

Fareeha havde siddet i gang med at resne sin handgun, da hun hørte noget, der lød som en alarm .. hun rynkede brynene opg kom hurtigt og instinktivt på benene, alarm betød problemer. Hun satte i løb afsted for, at finde kilden til problemerne
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:44 am

Widowmaker blev skubbet tilbage og væltede med et svagt "uf". Talon var her. Selvfølgelig var de her.

Agenterne spredte sig! Tre sprang de på Gabriel imens resten delte sig i to grupper og gik rundt om ham for at få fat i Widowmaker!
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:47 am

Gabriel prøvede at placere sig, så ha afskar vejen for agenterne, mens han håbede forstærkninger var på vej. Da Talon-agenterne kom mod ham, pegede han sine våben mod dem og skød uden at tøve .. desværre var de i stærkt sikkerhedsudstyr, og hvad der havde været dødelige skud på normale mennesker, fik dem kun til at vakle tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:50 am

Så gik alarmen! Sombra skyndte sig hen imod gangen, hvor hun allerede nu kunne se bevæbnede mænd................ ikke helt gennemtænkt, hun havde intet våben!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:51 am

McCree rundede et hjørne i løb, og fik øje på Gabriel, Amélie og Talon genterne. Han bande, trak sit våben og satte farten op!
Tilbage til toppen Go down
Commander Morrison

Commander Morrison


Agent navn : Commander Morrison
Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 45 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:52 am

Jack kom hen til scenen! "Gabe!" råbte han, da manden var i fare! Og skød e.e!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Agent navn : Cadet Oxton
Fulde navn : Lena Oxton
Alder : 19 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:54 am

Tracer kom frem sekunder efter, "Am!" udbræd hun forfærdet og zappede hen til Widowmaker!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Agent navn : Cadet Zarya
Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:55 am

Zarya blev afbrudt i sin træning, af en alarm fra Blackwatch-afdelingen .. hendes første tanke var, at der var sket noget med Sombra, hendes anden tanke var at Sombra havde gjort noget .. før hun kunne tænke flere tanker, var hun allerede i løb
Tilbage til toppen Go down
Captain Amari

Captain Amari


Agent navn : Captain Amari
Fulde navn : Ana Amari
Alder : 53
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:55 am

Ana greb til våben og så hurtigt imod kvinden som var Talons target og Gabriel. En gruppe af mænd var på vej imod Lena og Widowmaker, hun tog hurtigt sigte og skød en af dem!... han døde!
Tilbage til toppen Go down
Lieutenant Wilhelm

Lieutenant Wilhelm


Agent navn : Reinhardt
Fulde navn : Reinhardt Wilhelm
Alder : 54
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:57 am

"Kujoner!" brølede Reinhardt, da han fik øje på Talon-agenterne! Med endnu et kampråb løb han mod dem, mens han svingede sin hammer! Et par af agenterne blev nødt til at hoppe for livet, og en var hurtig nok til at skyde på den chargende mand .. ikke at det stoppede ham!
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Agent navn : Mercy
Fulde navn : Angela Ziegler
Alder : 30 år
Afdeling : Overwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 3:58 am

Angela kom ud... blackwatch afdelingen? Hun rynkede brynene og skyndte sig.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Agent navn : Pharah
Fulde navn : Fareeha Amari
Alder : 25 år
Afdeling : The Egyptian Army

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:00 am

Fareeha hørte lydene af kamp, nede fra Blackwatch's afdeling? Hun satte i den retning, med sin pistol trukket og klar til angreb
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Agent navn : Widowmaker.
Fulde navn : Amélie Lacroix.
Alder : 26 år.
Afdeling : Talon.

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:01 am

Widowmaker blinkede med øjnene, der var pludselig folk overalt og der var Lena. Hun rynkede brynene, slet ikke glad for at pigen var her så tæt på alting. Hun prøvede at komme på benene, men en Talonagent greb fat om hende og løftede hende!
Tilbage til toppen Go down
Commander Reyes

Commander Reyes


Agent navn : Reyes
Fulde navn : Gabriel Reyes
Alder : 49
Afdeling : Bkackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:04 am

Der var for mange agenter på Gabriel, og han kunne ikke risikere at trække sig tilbage til en mere fordelagtig position, da det ville give dem fri adgang til Amélie, "Oxton! Få hende væk!" kommanderede han og kastede sig mod en af agenter, stadig skydende, mens han håbede det ville købe Lena tid nok.
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Agent navn : Sombra
Fulde navn : XXXXX
Alder : 23 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:05 am

En af agenterne skulle til at skyde, men Sombra fik hacket hans pistol fra skyggerne og overvejede om hun kunne få fat i den!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Agent navn : McCree
Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 30 år
Afdeling : Blackwatch

Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitimeSøn Apr 30, 2017 4:06 am

Gabriel var i problemer. Jesse kastede sig mod angriberne, og havde et øjblik glemt sit våben. Han stødte hårdt sammen med en af dem, hvis våben ikke var blevet hacket, og fik ham skubbet ud af balance
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad sagde jeg? - Alle Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad sagde jeg? - Alle   Hvad sagde jeg? - Alle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad sagde jeg? - Alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Ana's Uprising :: Overwatch afdeling :: Træningsbane-
Gå til: