Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:45 am
Lena trak på skuldrenen, "Det gør vi alle sammen" sagde hun
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:48 am
"Du gør før andre." fnøs hun
Tracer
Agent navn : Cadet Oxton Fulde navn : Lena Oxton Alder : 19 år Afdeling : Overwatch
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:49 am
Lena grinte lidt, "Det er jo ikke sikkert, desuden er der værre ting at være end død"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker. Fulde navn : Amélie Lacroix. Alder : 26 år. Afdeling : Talon.
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:51 am
Widowmaker lavede en frustreret lyd og tog fat om hendes hals e.e!
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:52 am
Lena blinkede overaskede med øjnene og blinkede væk!
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:53 am
Widowmaker fnøs, lidt tilfreds over trods alt at få pigen til at reagere.
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:54 am
Lena grinte lidt, "Og så er jeg altså også ret hurtig"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:55 am
"It is impressive." sagde hun og hævede et øjenbryn
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:57 am
Lena så lidt stolt ud og nikkede, "Yeah, det er ret cool"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 1:58 am
Widowmaker så ned af hende "kan du andet?"
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:29 am
Lena smilte, "Jeg er også ret god med mine guns, og jeg kan flyve"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:30 am
"Flyve..?" spurgte hun
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:33 am
Lena nikkede glad, "Yep, pilot, og ret god til det"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:35 am
Widowmaker blinkede med øjnene "du er pilot" sagde hun og så op og ned af hende ".. hvor gammel er du?"
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:37 am
"19" sagde Tracer med et stolt grin, "Yep, jeg var test-pilot for overwatch, før min ulykke"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:39 am
"Du er ung" sagde Widowmaker for sig selv og betragtede hende "kun et barn"
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:40 am
"Ey!" udbrød Lena og fnøs, "Jeg er voksen!"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:41 am
"Du er stadig en teenager" sagde hun
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:42 am
"Pfft" sagde Lena, "Jeg er myndig"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:43 am
"Barely" sagde hun med et hævet øjenbryn
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:45 am
Lena fnøs igen og grinte lidt, "Men jeg er! Og, jeg har allerede været på min første mission!"
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:46 am
Widowmaker hævede et øjenbryn "er du sikker på du har lov til at være her?" sagde hun tvivlsomt
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:47 am
"Ja jeg har!" udbrød hun og nikkede bestemt
Widowmaker
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:50 am
"Så du har været på en mission og har nu besluttet dig for at lege helt og hjælpe den hjernevaskede" sagde hun lidt uimponeret
Tracer
Emne: Sv: Filmaften! - Amélie Søn Apr 23, 2017 2:54 am
Lena rynkede brynene og rystede på hovedet, "Jeg leger ikke helt, og jeg havde besluttet mig for at hjælpe dig, lige meget om jeg havde været på en mission eller ej"