Et tv? - McCree
Forfatter Besked Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:46 pm
Synes godt om Synes ikke godt om
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:47 pm McCree betragtede hende tænktsomt, "Hvorfor?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:49 pm "Der er ikke noget for mig her." sagde hun
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:49 pm McCree lagde hovedet lidt på skrå, "Ikke noget for dig?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:51 pm
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:53 pm Jesse nikkede og tænkte lidt, "Hrm, hvad har du brug for der er?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:55 pm "Jeg har ikke brug for noget" sagde hun køligt "jeg tjener Talon og hvis jeg ikke kan det, så er der intet."
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:56 pm McCree brummede lidt, "Enten har Talon nogle bedre bonusser, end hvad jeg har hørt, eller også har du nogle issues"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:56 pm
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:58 pm McCree rynkede brynene lidt og så undersøgende på hende, "Kan vi gøre noget, for at gøre dit ophold mere tåleligt?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 6:59 pm "Lad mig træne." sagde hun
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:01 pm McCree så tænktsomt på hende, "Hrm, jeg skal høre Reyes, men jeg kan ikke garantere noget"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:01 pm "..." Widowmaker nikkede en enkelt gang.
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:11 pm McCree nikkede og tænkte lidt, "Hvilken form for træning?"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:14 pm "Styrketræning, udholdenhedstræning, reflekser og skydning." svarede hun
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:16 pm McCree nikkede og noterede sig det, "Got it"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:17 pm Widowmaker betragtede ham og nikkede.
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:19 pm Jesse satte sig til at se filmen igen
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:19 pm Widowmaker vendte blikket mod filmen "hvad er jeres mål?"
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:21 pm McCree skævede mod hende, "Hrm, en bedre verden, med fred, tror jeg"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:23 pm
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:24 pm McCree sendte hende et grin, "Det finder vi ud af, når du har snakket med Angela"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:27 pm "..." Widowmaker sukkede.
McCree
Agent navn : McCreeFulde navn : Jesse McCreeAlder : 30 årAfdeling : Blackwatch Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:30 pm McCree så lidt på hende, "Hrm, jeg tror den langsigtede plan, er at få dig i et mentalt stadie, hvor du har lyst til at leve, og helst ikke til at slå os ihjel"
Widowmaker
Agent navn : Widowmaker.Fulde navn : Amélie Lacroix.Alder : 26 år.Afdeling : Talon. Emne: Sv: Et tv? - McCree Tors Apr 20, 2017 7:31 pm Widowmaker smilede glædelyst "selvfølgelig."
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Et tv? - McCree
Et tv? - McCree